  • Data: 2018-01-11 17:48:34
    Temat: Re: Redmi 4X upgrade OTA do MIUI 9
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> szukaj wiadomości tego autora

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Dominik
    Ałaszewski naskrobał(a):

    > Zapowiadane było na grudzień, a tu druga dekada stycznia
    > i nic. Ale może tylko mnie nie lubią ;-)

    Z tego co doczytałem na kilku forach, trzeba zmienić region na Indie lub
    szwabię i telefon dostanie upgrade. Ale wiem tylko tyle, mam pod "opieką"
    trzy takie telefony i żadna z użyszkodniczek nie pozwoliła mi grzebać w nim
    głębiej.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.