  • Data: 2023-04-23 20:36:09
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2023 o 20:02, Adam pisze:
    [...]
    > W samochodzie używam albo zestawu fabrycznego, albo (najczęściej) od wielu
    > lat Plantronics Voyager. Bardzo skutecznie wycisza hałas, tak, że ktoś kto
    > ze mną rozmawia to prawie nie słyszy głośnego radia.
    > Przydawało się to głównie w starym Pajero II w dizlu.
    >
    > Zresztą mam już drugą słuchawkę Plantronicsa.
    > Pierwsza po kilku latach rozsypała się ze starości (a w zasadzie
    > zdegradowała się), ale elektrycznie jeszcze działa.

    Też miałem tego Planta i też się rozsypał. Z ciekawości kupiłem V8
    (podróba) i rewelka! 3 rok i jest jak nówka :D Nie wypowiada nazwy
    rozmówcy ale tylko numer. Plant i tak był zjebany, bo nie czytał po
    polsku (brak języka) "Księgowa Małgosia" to był wygibas dźwiękowy. V8
    trzyma nawet lepiej baterię. Polecam:

    https://allegro.pl/oferta/v8-sluchawki-bluetooth-mal
    y-i-przenosny-1szt-12520305318

    Ma dźwięk 200% mocniejszy niż Plant. Ok, nie posiada wyśrubowanego
    mikrofonu ale źle nie jest.

    Planta już nie kupię. Canada sux. Nie chco po polsku, to wypad :)

    > Natomiast fabryczne słuchawki z Galaxy nie przekonywały mnie jakością
    > dźwięku. Z tym, że ja raczej nie lubię słuchać na małych pchełkach. Jeśli
    > już koniecznie słuchawki, to to duże. A słuchać umiem (w aspekcie
    > technicznym) - pracowałem swego czasu jako elektroakustyk.

    Mam jeszcze Jabra i czaiłem się na model z obsługą polskiego. Niestety,
    też mało wytrzymały produkt. W ogóle nie używam zestawu samochodowego.
    Preferuję TYLKO słuchawkę właśnie ze względu na "kulturę rozmowy".
    Osobiście nie znoszę jak ktoś mnie katuje głośnomówiącym i słyszę
    migacze czy luźne panewki lepiej, niż jego :D Pomijam też tych, co
    przed rozmową biją dzieci i jak te się rozryczą i pies się rozszczeka to
    dzwonią do mnie. Zabić to mało!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>