eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetReklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE! › Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
    Date: Thu, 16 Apr 2009 14:45:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 56
    Message-ID: <gs799i$s5d$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gs75c0$bgn$1@inews.gazeta.pl> <gs75oh$adj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gs7635$eqi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239885938 28845 83.142.120.170 (16 Apr 2009 12:45:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2009 12:45:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: michalakamiki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146931
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Przekota" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gs7635$eqi$1@inews.gazeta.pl...
    > Mirek <a...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> > Tylko przypomne, ze w ciagu 28 dniu NIKT sie nie odezwal, nie zmieniono
    >> > statusu sprawy na stronie sklepu (zgloszenie) itd.
    >>
    >> Jesli nie ma śladów fizycznego uszkodzenia to nie maja podstaw bo nie da
    >> się
    >> tego udowodnić. ktoś w serwisie dał ciała i tyle, zadzwoń porozmawiaj z
    >> właścicielem/kierownikiem.
    >>
    >
    > Wiesz, problem polega nie tylko na tym, ze dysk nie nosi sladow
    > uszkodzenia,
    > ale takze to, ze nikt mnie nie powiadomil o fakcie odrzucenia w serwisie
    > tzw
    > ZEWNETRZNYM. Jezeli firma olala mnie, to juz ich problem. Kwestia tylko,
    > co
    > mam zrobic, zeby odzyskac pieniadze, poniewaz firma NIE dotrzymala
    > warunkow
    > gwarancji. A zawsze moga powiedziec, ze to firma zewnetrzna zdiagnozowala
    > problem i oni nie maja nic do tego.
    > Po prostu juz mnie wkurzyli na MAXa. Juz ile razy firmy przetrzymywaly moj
    > sprzet przez maksymalny okres, tylko po to, zeby wydac nowy sprzet?! A
    > podobno
    > klient jest najwazniejszy...

    Przetrzymywanie sprzetu (a wlasciwie zapominanie o zgloszonej reklamacji) to
    dosc czeste zjawisko. Niestety trzeba sie tutaj upominac o swoje, dzwonic,
    pytac... Szczegolnie, ze sprzedajacy do takiej reklamacji doplaca i nei moze
    tego z ciebie sciagnac.

    Jesli decyzja jest negatywna, nalezy domagac sie pisemnego potwierdzenia
    odmowy wraz z uzasadnieniem. W razie pytan, odpowiadac, ze do przekazania
    sprawy rzecznikowi ds konsumentow.

    Dysk mozna probowac oddac bezposrednio do producenta (a wlasciwie jego biura
    w Polsce). Kiedys z Samsungiem tak zalatwilem sprawe.

    A sprzedawce... no coz... mozesz go obsmarowac z imienia i nazwiska (a
    wlasciwie z nazwy firmy i lokalizacji) w internecie, chociazby na tej
    grupie, przy okazji opisywania problemow...
    Przynajmniej ostrzezesz innych :)
    Oczywiscie jak najbardziej mozesz to zglosic do miejskiego/powiatowego
    rzecznika konsumentow (www.uokik.gov.pl) i prowadzic cala procedure...
    Sprawa jest do zalatwienia, bo maja niezlych prawnikow i male firmy
    generalnie czesto wymiekaja, jesli rzeczywiscie problem jest po ich stronie.
    Ale do tego trzeba troche samozaparcia (sam nigdy nie korzystalem, ale
    kolezanka korzysta dosc regularnie :) )

    Pozdrawiam
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: