  • Data: 2019-09-13 13:45:52
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Friday, September 13, 2019, 1:18:21 PM, you wrote:

    > Wow ... jaki program byl czytnikiem ?
    > Dzialalo znosnie?
    > Newsy z serwera na 33kb/s sciagalo dobrze,
    > Natomiast terminalowa praca na 2400 ... nie , to nie bylo najlepsze
    > rozwiazanie :-)

    Dlaczego nie? Modem 2400 bps z MNP5 miał transfer tekstu na poziomie
    prawie 500 cps - w zupełności wystarczające do czytania.

    Poza tym - jak stanęła bramka Usenet<->FidoNet można było ściągać
    paczki skompresowane i czytać offline. Przez lata używałem Usenet
    przez bramkę właśnie.

    > A taki XT moglby i 115k sciagac ... choc to juz spore obciazenie dla
    > niego ....

    Bez problemu. Transfer plików po kablu.

    --
    Best regards,