  • Data: 2019-09-17 15:37:42
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Sep 2019 13:23:57 +0000, Queequeg wrote:
    > Btw, kojarzę, że kiedyś zabłąkałem się na kanał Mateusza Viste na yt
    > i widziałem, jak Portfolio gra MIDI na zewnętrznym syntezatorze.

    To musiał być inny Mateusz. Nigdy żadnego Portfolio nie miałem (dopiero
    od 4 minut w ogóle wiem co to takiego).

    Wideo o którym wspominasz to jest to podlinkowane na stronie DOSMida
    (dosmid.sf.net): przedstawia mojego T1100 jak steruje syntezatorem SC-55.
    T1100 to laptop Toshiby z 8088 na pokładzie i 256K RAM. Jak teraz patrzę,
    to z daleka faktycznie nieco podobny do Atari Portfolio - ale tylko z
    daleka, i tylko pod warunkiem że w pomieszczeniu jest naprawdę ciemno. :)

    Mateusz