  • Data: 2019-09-17 20:56:10
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > To musiał być inny Mateusz. Nigdy żadnego Portfolio nie miałem (dopiero
    > od 4 minut w ogóle wiem co to takiego).
    >
    > Wideo o którym wspominasz to jest to podlinkowane na stronie DOSMida
    > (dosmid.sf.net): przedstawia mojego T1100 jak steruje syntezatorem SC-55.
    > T1100 to laptop Toshiby z 8088 na pokładzie i 256K RAM. Jak teraz patrzę,
    > to z daleka faktycznie nieco podobny do Atari Portfolio - ale tylko z
    > daleka, i tylko pod warunkiem że w pomieszczeniu jest naprawdę ciemno. :)

    Dokładnie, to wideo ze strony DOSMida :) I faktycznie widzę, że to nawet
    nie przypomina Portfolio. Coś mi się ubzdurało. Ale Mateusz ten sam :)

    Aż sobie źródła przejrzałem. Zaciekawiło mnie fio -- czemu nie używasz
    stdio tylko własnych funkcji bazujących na int 21h? Wydajność?

    Do tego drobiazgi -- niepełny include guard w bitfield.h i w syx.h
    (#ifndef bez #define), a w midi.h #include <stdio.h> przed include guardem
    (i powinno być też w #ifdef DBGFILE). Rzucił mi się jeszcze w oczy brak
    nawiasów w MPU_DATA i MPU_STAT w mpu.c ale widzę, jak są używane, więc
    można się kłócić :)

    Sam player ogólnie wygląda ciekawie. Pewnie kiedyś gdzieś odpalę, jak
    złożę sprzęt retro (a prędzej czy później pewnie złożę) ;)