  • Data: 2018-11-29 09:47:42
    Temat: Re: [Retro] Układy do syntezy mowy
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.11.2018 15:26, J.F. wrote:

    > Atlantisie, ale czemu znow wykopaliska ?

    Dla zabawy, która jednakże posiada pewien walor dydaktyczny. ;)
    Odpalenie jakiegos syntezatora mowy na STM32 nie jest wielką sztuką. Jak
    znam życie, to pewnie na GitHubie jest już co najmniej kilka różnych
    bibliotek do tego. Mi jednak zależy, żeby projekt był w stylu retro, a
    nie jedynie udawał taki. Płytki z 6502 oraz Z80, które mogłyby być
    podstawą takiego projektu już kiedyś skleciłem. ;)

    > Wez jakiegos ARM, postaw kiepski syntezator, dorob sterowanie z prostej
    > magistrali :-)

    Jakoś nie przemawia do mnie idea mieszania współczesnej elektroniki z
    układami retro. Granicą jest jak dla mnie zastosowanie współczesnych
    układów SRAM albo zastąpienie TTL-i układami np, z serii HCT.

    Docelowo celem projektu będzie zbudowanie mówiącego zegara,
    nawiązującego wyglądem i zastosowanymi rozwiązaniami do lat
    osiemdziesiątych. :)