  • Data: 2016-12-02 14:25:34
    Temat: Re: Rewolucja, przeglądy raz na 5 lat ...
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty, wiesz jakie rupiecie by jeździły jakby nie przeglądy? Strach sie
    > bać... Nie masz za grosz wyobraźni.

    W czym masz problem?

    Byłem w USA i tam czegoś takiego nie mają.
    I widziałem auto z deską zamiast zderzaka i jeżdziło po drodze.

    Tam natomiast nie było możliwości zakaz holowania pojazdu
    tylko laweta.

    Wiec musiałeś być pewny że auto przynajmniej
    dojedzie do najbliższego mechanika:)

    Bo laweta droga była
    coś koło 1/3 wartości mojego samochodu na wejście kosztowała.