eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów... › Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 17:18:35 +0100
    Organization: private
    Lines: 38
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <2...@p...pl.invalid>
    References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
    lbu1ho$vc0$15@dont-email.me> <lbu211$vc0$17@dont-email.me> <1708537567.
    20140124165737@pik-net.pl.invalid> <lbu2t2$vc0$18@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-52-107.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1390580316 15709 37.109.52.107 (24 Jan 2014 16:18:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jan 2014 16:18:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <lbu2t2$vc0$18@dont-email.me>
    X-Comment-To: Tomasz Stiller
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520916
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Tomasz,

    Friday, January 24, 2014, 5:03:46 PM, you wrote:

    > On Fri, 24 Jan 2014 16:57:37 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >> Twoją tezą jest to, że jazda na wyższych obrotach przy tej samej
    >> prędkości ma zmniejszać spożycie paliwa.
    > Wybacz szerloku, ale Twoja przenikliwość dziś cię zawodzi.

    > Moją tezą jest to, że silnik w nowoczesnym samochodzie pracuje sprawniej
    > pracując w okolicy maksimum momentu. Piszę o tym od samego początku.


    Kłamiesz. Włączyłeś się w dyskusję w tym momencie:

    ===8<===
    On Thu, 23 Jan 2014 01:56:20 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    > A skoro tak, to warto zrobić bieg który umożliwi jazdę z tą prędkością
    > przy niższych obrotach, gdzie tą stosunkowo niską moc silnik generuje
    > sprawniej.

    Tylko, że jest dokładnie odwrotnie. Silnik pracuje sprawniej przy
    znamionowym obciążeniu i znamionowych obrotach. Nie minimalnym obciążeniu
    i minimalnych obrotach - wtedy sprawność takiego typowego spalinowca jest
    najgorsza.
    ===8<===

    Jest wyraźnie mowa o stałej prędkości i włączeniu wyższego biegu w
    celu oszczędzania paliwa (kontekst!).

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: