    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Date: Tue, 10 May 2016 14:00:05 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Używanego holendra, albo coś niemieckiego.
    > Nie giełdach w rodzaju flohmarkt, za sprzęt w dobrym stanie - jakieś 800

    a ja odradzę. żona nabyła mi takiego holendra i mój konkretnie miał
    takie minusy:
    hamulce bębnowe zintegrowane w piascie, przekładnia zintegrowana w
    piaście, dynama zintegrowane w piastach:))

    nijak się do tego dobrać nie można - trza magika (albo ja jakiś
    zapóźniony jestem). Jeździć się da. Generalnie fajne patenty jeśli rower
    jest nowy, ale jak trzeba będzie poprawiać czy naprawiać coś to obawiam
    się problemów.

    sprzedałem go z innego powodu niż wyżej wymienione:) za krótki jestem na
    tamten egzemplarz:) 28" to nie dla mnie:)