  • Data: 2018-06-11 09:48:16
    Temat: Re: Rowerzysci na drogach cd
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-06-11 09:13, Janusz wrote:
    > A tu piękny przykład jak rowerzyści jeżdżą bez głowy,
    > co z tego że miała pierwszeństwo jak opel ją solidnie poturbował,
    > oczywiście kierowca jest winien, pytanie czy ją w ogóle zauważył.
    >
    > http://joemonster.org/filmy/91306/Potracenie_rowerzy
    stki_w_Warszawie

    W wojnie kierowców i rowerzystów najczęściej stoję po stronie
    rowerzystów, ale tu faktycznie rowerzystce wyjątkowo zabrakło wyobraźni
    i to, co gorsza, rutynowo. Kiedy jeżdżę rowerem, traktuje przejazdy
    rowerowe jak pieszy przejścia dla pieszych - czyli na wszelki wypadek
    najpierw upewniam się, czy mogę bezpiecznie przejechać. Od tej pory, jak
    zacząłem jeździć samochodem, znacznie ostrożniej jeżdżę rowerem i np.
    nigdy już nie przejeżdżam po pasach dla pieszych. Po prostu teraz zdaję
    sobie sprawę, co kierowca może, a czego nie... Z drugiej strony,
    kierowca opla też mógłby bardziej uważać znając styl jazdy wielu
    rowerzystów, zwłaszcza na Ursynowie. Znak D-6a lub D-6b powinien zapalać
    czerwoną lampkę w głowie. Tak samo jak skręcanie z drogi, wzdłuż której
    biegnie ścieżka rowerowa.