  • Data: 2017-09-15 10:41:27
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-14 o 16:12, Uncle Pete pisze:
    > Ja bym w ogóle zastanowił się nad kupnem rozdzielacza i ładowarki USB
    > luzem. U mnie na razie całkiem dobrze sprawdza się VAKOSS TP-3284UK:

    Tylko że to wystaje i ma się pajęczaka kabli w aucie.

    Ja zamontowałem rozdzielacz po to żeby ukryć kable, pobieram prąd w
    podłokietnika i przewód idzie pod plastikami do schowka gdzie można
    podpiąć ładowarki. Ja mam tam schowaną ładowarkę do kamery gdzie kabel
    idzie dalej pod plastikami i podsufitką do kamery i nic mi nie zwisa,
    nie plącze się, po prostu ładnie to wygląda bo nic nie ma na wierzchu.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein