    From: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ?
    <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rozmowa telefoniczna z ?ali
    Date: Sat, 9 Nov 2019 01:34:40 +0100
    Sender: jebat vaechny zkurvenec
    Archive: no

    Niepytany zaawansowany frustrat liwiusz wrote:> W dniu 2019-11-08 o 09:02,
    "CaerSobreUnÁrbol"

    > OK, możemy zatem uznać, że pierdzielenie o płaceniu za odebrane
    > połączenie było tylko pierdzieleniem ignoranta. Swoją drogą nie
    > zazdroszczę, musisz się wielu nerwic nabawić, odebrać telefonu się
    > boisz, pewnie się rozglądasz za siebie przy wejściu do sklepu itp.

    Nareszcie *FRUSTRAT* choc czesciowo opisal *samego* *siebie*!

    Dla mnie fakt zupelnie oczywisty, juz przed II WŚ zaobserwowalem
    niemal identyczne zachowania pyszalkowatych, bunczucznych
    egzemplarzy '?????????', ktore wlasciwie najbardziej pasuja do
    generacji 'australopithecus'; zupelnie nie majacych slowianskich
    genow!

    "z szabelką na czołgi", "motłoch do mord NATO", kmioty do UE"!

    --
    jebat všechny zkurvenec

    USrael - 219 WARS! http://bit.ly/2mXBFjI