  • Data: 2019-05-15 13:59:59
    Temat: Re: Ruch prawostronny, ale czy zawsze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qbf7qh$5of$1$A...@n...chmurka.net...
    >Przy okazji:
    >Trochę po świecie jeździłem.
    >Ale chyba tylko w Polsce jest tak, że latem asfalt się topi od
    >gorąca, zimą pęka od mrozu, koleiny tworzą się od przejeżdżających
    >samochodów, studzienki zwykle są za nisko lub za wysoko, itd. Zawsze
    >coś innego nie tak, oprócz drogi. Taki dziwny endemiczny klimat u
    >nas.

    Bo tu chodzi o przymrozki.
    Na poludniu rzadziej mroz, na polnocy rzadziej odwilz w zimie.

    >W innych krajach jakoś tego nie widać.

    Niemcy maja podobny klimat ... i Galileo nakrecilo cos o dziurach
    polski odcinek 202 - Dziury w asfalcie

    Niemcy nam raczej nie pozwola obejrzec
    https://www.prosieben.de/tv/galileo/videos/schlagloc
    h-alarm-clip

    chyba, ze przez jakies niemieckie proxy/vpn.

    Ale jest tu
    https://www.youtube.com/watch?v=rDcep9mLxZg

    ogladam ... i sie zastanawialem, gdzie krecili, bo jakbym Polske
    ogladal :-)

    Tak z pamieci dwa cytaty:
    "naprawa wszystkich dziur kosztowalaby tyle mld euro ... ze nas nie
    stac".

    "Kierowca ktory uszkodzi auto na dziurze, moze dostac odszkodowanie.
    Ale to sie nie zdarza ... bo w Niemczech drogi sa patrolowane. Jak
    patrol zobaczy dziure, to na drugi dzien przyjezdza ekipa
    ... i ustawia znak ostrzegawczy i ograniczenie predkosci.
    Od tego momentu wina lezy po stronie kierowcy" :-)

    >Nie mam na myśli dawnych terenów ZSRR - zresztą w różnych Litwach i
    >niektórych innych wschodnich jest lepiej niż w PL.

    Nowe drogi ... ale w A4 tez dziur nie ma ...

    J.