  • 31. Data: 2018-10-29 23:44:13
    Temat: Re: SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
    Od: ń <k...@t...sie>

    Lub np. lokalny NAS.
    Przykładowo każdy usunięty lub nadpisany plik ląduje w koszu sieciowym (na
    NAS).

    -----

  • 32. Data: 2018-10-29 23:48:03
    Od: ń <k...@t...sie>

    Samsung EVO 860 512GB na morele net dziś 359,- zł.
    Samsung powinien udzielać 5 lat gwarancji (nie wiem jak to konkretnie
    realizuje w Polsce).
    Inna sprawa, że za te pieniądze można kupić HDD 3TB-4TB i wyśmiewać brak
    miejsca.

  • 33. Data: 2018-10-30 07:44:14
    Od: ń <k...@t...sie>

    Uwolnij umysł.

    -----

  • 34. Data: 2018-10-30 08:48:12
    Od: ń <k...@t...sie>

    Bardzo pomocny jest też wydruk do pdf jako forma backupu, np. na wypadek
    nadpisania naszej pracy w Wordzie ('o jeden Save za daleko').

    -----

  • 35. Data: 2018-10-30 09:31:42
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-29 o 23:48, ń pisze:
    > Inna sprawa, że za te pieniądze można kupić HDD 3TB-4TB i wyśmiewać brak
    > miejsca.

    2.5" do laptopa? ciekawe ...

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 36. Data: 2018-10-30 09:46:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-30, Chris <x...@x...com> wrote:

    > 2.5" do laptopa? ciekawe ...

    Owszem. Jest już sporo takich. Zarzuć Goglu 2.5" 3TB.

    Np.
    https://www.newegg.com/global/pl-en/Product/Product.
    aspx?Item=N82E16822179106

    Inna rzecz, że zdecydowanie nie do każdego laptopa.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2018-10-30 10:03:01
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 09:46, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > https://www.newegg.com/global/pl-en/Product/Product.
    aspx?Item=N82E16822179106

    > Inna rzecz, że zdecydowanie nie do każdego laptopa.

    15mm, zdecydowanie do wybranych, większość ma 7-10mm

  • 38. Data: 2018-10-30 10:05:30
    Od: ń <k...@t...sie>

    Do serwerka plików.
    Po co tyle do laptopa?
    2TB (np. WD serii chyba Blue) były od wieków.

  • 39. Data: 2018-10-30 10:14:46
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 10:05, ń pisze:
    > Do serwerka plików.
    > Po co tyle do laptopa?
    > 2TB (np. WD serii chyba Blue) były od wieków.

    4TB może być też do konsoli PS4, wtedy możesz mieć full gier cyfrowych
    na dysku bez potrzeby ciągłych instalacji.

  • 40. Data: 2018-10-30 11:16:02
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ludzie kupują zewnętrzne przenośne dyski 3TB-4TB i przekładają, taniej
    wychodzi niż goły dysk.
    Taki 3TB HDD wyjdzie podobnie cenowo co 512GB SSD.

    -----