eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4? › Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c5ef01c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c6070a8$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <q3pv7a$bpc$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <q3q5mj$skf$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <q3rjj1$a27$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c616579$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3rp1f$c5r$1$Adam@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <q3rp1f$c5r$1$Adam@news.chmurka.net>
    Subject: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Date: Mon, 11 Feb 2019 13:27:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5c616a96$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.19.101
    X-Trace: 1549888150 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.26.19.101:61613
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649837
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q3rp1f$c5r$1$A...@n...chmurka.net...
    W dniu 2019-02-11 o 13:06, J.F. pisze:
    >>> Kompresję to musiałeś mieć w czasach mechanicznych pomp rzędowych
    >>> albo rotacyjnych.
    >>> Już silniki z zasilaniem common-rail, a tym bardziej z
    >>> wielofazowym wtryskiem piezo mają kompresję niewiele wyższą, niż
    >>> dawne benzyniaki.
    >
    >> Jakos watpie. Zasada dzialania diesla az tak sie nie zmienila.
    >> Jakies dane ?

    >W czasach pomp mechanicznych 30 atmosfer nie było niczym szczególnym.
    >Natomiast przykładowo w silniku TD4 było IODP 14 atm.

    Stopien sprezania z danych technicznych podaj, a nie atm z zajechanego
    egzemplarza :-)

    Czyzby turbiny takie mocne, ze trzeba bylo odprezyc ?

    >>> Osobiście częściej mi się zdarza słyszeć o problemach z zapłonem,
    >>> odpalaniem czy pracą właśnie w benzynie, niż w dizlu.
    >
    >> Ale zima w Suwalkach czy nie ? :-)

    >Dla benzyny nie potrzeba zimy. Wystarczy deszcz, mgła, wypalone
    >platynki w świecy, poluzowany czy pęknięty przewód WN albo dziesiątki
    >podobnych przypadków.

    Owszem, ale to sie latwo naprawia, i rzadko 4 naraz sie psuja.

    >Natomiast może być jedna rzecz na korzyść starszych dizli: wymiana
    >świecy żarowej jest niewiele trudniejsza od wymiany świecy iskrowej.

    Zartujesz. W mondeo nie bylo jak podejsc z kluczem przez te rurki od
    pompy.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: