  • Data: 2019-04-20 16:42:12
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji - ceny wróciły do normy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 20 Apr 2019 07:37:22 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Przy starszych autach większość ludzi olewa temat naprawy zwłaszcza gdy czynnik
    ubywa powoli i klima jakoś tam chłodzi. taki mamy klimat.

    Moje auto ma 11 lat, więc do młodych wcale nie należy. Klimę już 3 razy
    napełniałem, bo albo kamień dziurę zrobił w chłodnicy, albo jakiś zaworek
    puścił, no a ostatnio to kolanko. Swoją dorgą muszę je w końcu sprzedać,
    tylko nikt klekota nie chce. :P

    --
    Pozdor
    Myjk