  • Data: 2018-12-13 21:08:15
    Temat: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Chyba tak. Choć, jak Sferia tłukła jeszcze przez CDMA, to SMSy na
    >22371xxxx, przychodziły normalnie, tekstowo.

    A to ciekawe.
    Zawsze mnie meczylo pytanie czy SMS ma swoj odpowiednik w ISDN (UUS ?)
    lub w SS7 ... bo jesli nie, to jakby to mialo dzialac ?
    A jesli ma i SMS na stacjonarki przechodza ta droga, to ktos zamienia
    na mowe, i kto bierze oplate ?

    >Powinni.

    Petycja jakas ?

    Bo widze, ze ludzie juz nie patrza na numer, potem odsluchuje taki sms
    np z przychodni ...

    J.