  • Data: 2018-12-20 21:18:25
    Temat: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.12.2018 09:50, MKi wrote:
    > A zdradziłbyś, jak to skonfigurowałeś?
    > Mam w Play numer stacjonarny. Karta SIM włożona do komórki.
    > SMSy od operatora przychodzą bez problemów.
    > SMSy inne (nawet od innych numerów w Play) przychodzą głosowo. Niestety
    > Janina Magnetofon z automatu i zaskoczenia przepaszczowuje jednorazowo.

    Play realizuje połączenia wyłącznie przez sieć GSM, zatem powinien
    WSZYSTKIE SMSy przekazywać tekstowo, bez żadnego włączania tego.

    Podejrzewam, że połączenia głosowe zostały przeniesione do PLAY ale, jak
    to w naszym teoretycznym kraju, SMSy po staremu idą do SMSC
    macierzystego operatora. Z kolei SMSC macierzystego oddzwania paszczowo
    na TWój numer, i wtedy już działa przeniesienie rozmów głosowych do
    Play, czyli słyszysz janinę.

    Ja bym spróbował reklamacji w PLAY ws. "poprawienia" przeniesienia
    numeru o SMSy.
    --
    Olek