  • Data: 2019-01-09 11:59:48
    Temat: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio dzwonił mi na nowy stacjonarnawy z Plusa ichni magnetofon, czytane było aż
    dwa razy wyraźnie i niezbyt szybko dawało się
    zapisać (no ale i tak dziś na drugi dzień nie pamiętam co i jaka usługę mógłbym
    miałem wyłączyć wysłaniem jakiegoś kodu bo o tym
    była wiadomość).
    Czytane było śmiesznie, bo Janina zamiast polskich liter czytała bezogonkowo czyli a,
    c, l, n, o, s, z (literalnie "mozesz wylaczyc
    usluge wysylajac").
    Tak czy inaczej taki SMS głosowy jest na tyle zaskakujący, że nie zdążyłem pomyśleć o
    włączeniu nagrywania (a nie wpadłem na to, że
    będzie czytane powtórnie - ciekawe, czy to tylko systemowe SMS-y czytane są w Plusie
    dwukrotnie?).
    BTW trochę straszne, że operator sieci komórkowej wysyła na telefon z własnej sieci
    komórkowej sms-a głosowego zamiast po bożemu
    tekstem pisanym.