  • Data: 2018-12-14 00:46:55
    Temat: Re: Sferia wypowiada umowy - co w zamian ?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "n" <...@...e> napisał w wiadomości
    news:pusvts$5ut$1@node1.news.atman.pl...
    > Czyli Halonet na smartfonie z jakąś aplikacją czy na telefonie z natywną
    > aplikacją (chyba w SE W995 mam SIP w menu?) + transmisja danych?

    Tak, HaloNet na smartfonie, aplikacja Zoiper (nie udało mi się wyczaić, czy
    fon [Alcatel U5] ma gdzieś SIP zaszyty, wiem, że ma mój Szajsung SM-G350, na
    którym właśnie hula Sferia). NB. pokwasiłem odnośniki z SMS-ów, mając do
    wyboru oryginalny "telefon" i "Zoiper", zzamiast pozostawic sobie możliwość
    wybierania, przez którą z apek chcę realizować telefony, bądź zaznaczyc
    oryginał, zaznaczyłem tego drugiego i nie wiem, jak odkręcić. Ale tragedii
    nie ma.

    > Na ile więcej prądu to zużywa?

    Nie rozkminiałem. Wystarczy, że co wieczór podepnę do ładowarki (którą jest
    mój laptop, na którym piszę tego posta) i jak nie pohulam za bardzo na
    mieście, to prądu mi starcza. Aparat ma ...metrię, wskazującą zużycie
    baterii przez poszczególne programy. Może kiedyś prześledzę?

    > Za transmisję danych płaciłbym 9,90/mies. więc zysk żaden, a Aero2 się nie
    > nadaje przez captcha

    No właśnie. Ja korzystam, że mam 8 GB w "abo", bo to nie prawdziwe abo,
    tylko mix, z comiesiecznym, lub częstszym doładowaniem. Limity odnawiają się
    co miesiac. T-Mobile.
    Aero2, zobaczę, mozze da się upolować jakiś pakiecik danych, jak było
    promocyjne 30 GB za frajer, to rzecz jasna, skorzystałem. Poszło szybciutko
    (ale jak ja klepię kilka ISO DVD w ciągu godziny...?).

    > Generalnie od mobilności to sa komórkowce, z 22xxxxxx w Bieszczady chodzić
    > nie trzeba, raz na pół roku jakaś ciocia zadzwoni.

    Wiadomo, ale pewne osoby znają głównie ten numer właśnie. A zależy mi na
    kontakcie z nimi. M.in. moja mama, która teraz w szpitalu po udarze, jeśli
    coś będzie pamiętać, to najprawdopodobniej ten numer, nie może on więc
    przepaść. Zresztą, HaloNet - nie przewiduję go mieć na zawsze, mam w zamyśle
    numer Sferiowy przenieść definitywnie w coś wygodnego, a na to miejsce, być
    może przeskoczy mój obecny domowy, albo, jeśli nie wlazł do puli, numer, na
    którym zrobiłem sobie SDI (A się kobiecina z BOK-u dziwiła, że z planem
    socjalnym, miałem SDI... ale to tak, jak założyłem, gdy było jeszcze można).
    Jeśli jakiś op zapoda możliwość jego umobilnienia, to jak wspominałem, pójdę
    nawet za trochę większe pieniądze.
    Ja chcę trochę połazić po górach, prawdopodobnie takich lżzejszych, choć
    tego jeszcze nie wiem, przyda się każde połączenie ze światem. A także
    chętnie zobaczę minu ludzi, pytających mnie o numer, a ja im zestawem z
    Warszawy, ciach.

    > Przy 'firmowym' pozostaje kwestia informacji o zmianie numeru i/lub
    > ewentualnego przekierowania.

    Ale to też wizerunek firmy, poza tym, powiedzmy, taka mała inwestycja, a
    Prezes, nie musi się ruszać z biura, wiec sobie może wziąć taką stacjonarkę,
    co to 500 m, a dalej nyny. I prawda, może przekierować. Poza tym, firma może
    wrzuci to sobie w koszty i jakoś na tym wyjdzie? Zzresztą, co ja Prezesowi
    będę dyktował, jak ma firmę prowadzić?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.