  • Data: 2014-07-21 15:20:22
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 21:11:47 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Dalej w Polsce nie da się zapłacić kartą wprost przy dystrybutorze?
    > Bez wchodzenia do środka??? Trochę wstyd...

    No, nie ma takiego zwyczaju.
    Pomijajac kilka stacji samoobslugowych, gdzie nie da sie wejsc "do
    srodka".

    Wstyd ? No, moze i tak, ale w calej Europie tak.
    U nas bywa ze pracownik wyjdzie, naleje ... choc tak naprawde to chyba
    pilnuje zeby nie klient nie sp* bez zaplaty.
    I nawet zaplate przyjmie przy dystrybutorze - ale tylko gotowka.

    Ale ... moze tak ma byc ? Pojdzie klient, kupi przy okazji cos do
    picia, jedzenia, czy do auta. I da zarobic dwa razy wiecej.
    Wstyd, ze jeszcze tego nie odkryliscie ?

    No i oczywiscie kazdy woli placic w klimatyzowanym wnetrzu, niz na tym
    upale lub mrozie wstukiwac kod ...

    J.