  • Data: 2014-07-21 19:40:23
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 17:16:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > 5,07 u Pieprzyka to cena z zeszłego tygodnia...

    A 2 tyg temu blizej wroclawia widzialem chyba po 5.29. Kiedys tez bylo
    znaczaco taniej, ale sie zmienilo.

    Te ceny paliw jakies zwariowane sa. Przeciez to jest produkt
    niskomarzowy, takie 40gr to moze byc caly zysk.
    A moze wcale nie jest niskomarzowy ?

    > Ale 8 gr różnicy to nie 40...

    Owszem, ale to po prostu tani Shell ... i widac tez ze u nich ceny
    takze wariuja.

    J.