  • 171. Data: 2010-12-10 22:28:19
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 21:38, Robert Rędziak pisze:
    > Nie dręcz się tak niską samooceną :P

    Spokojna twoja rozczochrana :P

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 172. Data: 2010-12-10 22:29:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Owszem. Bo żeby wywołać pewne zjawiska w AWD, trzeba mieć
    > konkretne jaja :)

    zeby wywołać?
    Bez przesady A6 quattro uwielbiałem sie bawić. Klik i po sprawie.
    Troche przeceniasz wlasciwości AWD

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 173. Data: 2010-12-10 22:31:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > zeby wywołać?
    > Bez przesady A6 quattro uwielbiałem sie bawić. Klik i po sprawie.
    > Troche przeceniasz wlasciwości AWD

    powiem więcej te kontrolowane* pewne zjawiska to łatwiej niż w FWD

    (*) mówimy o tych spodziewanych i zamierzonych

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 174. Data: 2010-12-10 22:31:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 21:43, Artur Maśląg pisze:

    > Ja też je bardzo lubię i to mój wybór - nawet nie tak dawno
    > dyskutowałem z DoQ na ten temat (o ile nie zdradzam prywatnych rozmów)
    > - jak najbardziej chciałem kupić coś RWD (bo lubię), a ten mi odradzał,
    > ponieważ gorzej z tym się porą zimową itd. Jednak nie zaprzeczał, że
    > fajnie się czymś takim jeździ :)

    I nadal podtrzymuję to co powiedziałem :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 175. Data: 2010-12-10 22:36:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 15:24, Mariusz Chwalba pisze:

    > A lepsza miotła, czy odkurzacz?

    Obsługa odkurzacza wymaga doświadczenia i wiedzy? To ci heca dopiero...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 176. Data: 2010-12-10 22:44:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Miast sie silić moze po prostu odpowiesz?

    Można by tak zebrać cechy prawdziwego kierowcy-maczo-twardziela ;-)
    Moje typy:
    1) uznaje tylko RWD
    2) jeździ wyłącznie z wyłączonym ABS - od tego ma "moduł sterowania"
    3) jeździ po śniegu tylko na slickach (zimówki są dla kapeluszy)
    4) niczym wytrawny iluzjonista, za chiny ludowe nie uchyli rąbka
    tajemnicy poprawnej jazdy RWD

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 177. Data: 2010-12-10 22:46:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 10 Dec 2010 22:29:14 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > zeby wywołać?
    > Bez przesady A6 quattro uwielbiałem sie bawić. Klik i po sprawie.
    > Troche przeceniasz wlasciwości AWD

    Nie przeceniam, po prostu żeby zrobić to samo w AWD, trzeba się
    przemóc i chłostać tam, gdzie przy innym napędzie już dawno
    należało odpuścić.

    r.
    _____________

  • 178. Data: 2010-12-11 00:09:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 02:59:38 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >gdy spadł śnieg zaczęła się prawdziwa zabawa i 0
    >obaw, że cokolwiek może się stać

    Gratuluję dobrego samopoczucia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 179. Data: 2010-12-11 00:23:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-10, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Ja nie wiem jak wygląda definicja małego uślizgu itd.
    > Odpuszczenie gazu w FWD może skutkować postawienie bokiem.

    Może. Ale to pod wypadkiem, że problemy z przyczepnością zaczęły się
    przy wysokich obrotach i gwałtownie hamujesz (silnikiem). Czyli na
    własne życzenie...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 180. Data: 2010-12-11 00:27:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-10, Mariusz Chwalba <m...@c...net> wrote:

    > To precyzyjniej: po złapaniu przyczepności przez oś, która miała uślizg,
    > auto jedzie tam gdzie skierowałem, a nie dopiero wymaga skierowania w
    > odpowiednią stronę.

    Jak już się czepiamy takich różnic to ja mam pytanie: zakręt o 90',
    samochód to typowy kompakt FWD, dość lekko hamuję silnikiem przed
    zakrętem potem trzymam równo. Mniej-więcej od środka zakrętu tył zaczyna
    mi lekko uciekać. Jak się w takich warunkach zachowa RWD?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski