  • Data: 2019-03-15 17:59:45
    Temat: Re: Skad handlarze kupuja samochody
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-15 16:10, p...@g...com wrote:
    > znajomy sprzedaje mondeo kombi (140 KM Titanium, 2009) przebieg ponad
    > 300tkm na otomoto od 14k PLN w DE od 4k EUR więc jak klient widzi jego
    > 21k PLN to się tylko puka w głowę. Ten przepis umocni tylko pozycję
    > sprowadzaczy i zwiększy ich zyski. Nie wyszło. Jak zwykle ;-)I słusznie, że się
    puka, bo IMO takie auto powinno kosztować bliżej 2,1
    tyś, a nie 21 tys. I kręcący handlarze nie mają nic do tego. W każdym
    razie ja bym za nie więcej niż 10 tyś nie dał. Zakładając, że byłbym
    desperatem bądź hobbystą poszukującym auta z 300 kkm przebiegu. :-) Jak
    dobrze poszukać, to za 21kzł można trafić coś z o połowę mniejszym
    przebiegiem, tak na początek:
    https://gocar.be/en/autovlan/second-hand-car-used/Fo
    rd/Mondeo?km_from=101&country=be&sort=upsellOnTop%3A
    DESC%7C%7Cdays_in_stock%3ADESC&ctype=1&manufacturer=
    19&model=413&searchstring=&zip=&radius=500&gas=&km_f
    rom=101&km_to=&reg_date_from=2009&reg_date_to=2009&p
    rice_from=&price_to=