  • Data: 2018-02-20 13:24:31
    Temat: Re: Skaner 3D
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 lutego 2018 20:04:34 UTC+9 użytkownik d...@g...com napisał:

    > Tu nie trzeba szuflady.
    > Są darmowe aplikacje (przynajmniej były) nawet na smartfona "123D Catch" albo
    "ReCap". Ich precyzja zależy głównie od tego co jest na zdjęciach. Ze skanowaniem
    ścian może być problem bo ich tekstura, a właściwie jej brak wpłynie negatywnie na
    wyniki. W skrócie skanowanie ze zdjęć (czy to smartfona czy lustrzanki) wymaga
    jakiejś tekstury na obiekcie aby program mógł ocenić jaki to może być kształt.

    > Są też skanery, które po prostu same rzutują kształty na obiekt i po ich
    odkształceniu oceniają bryłę. W tym przypadku też możesz to zrobić "darmowo"
    potrzebujesz tylko rzutnika i oczywiście znowu dobrego aparatu.

    Nie próbowałem, ale coś mi mówi że przy użyciu dyskotekowej żarówki (wyświetlającej
    pierdylion punkcików rozszczepionych z lasera) taki recap by galanto zeskanował
    ścianę.