  • 151. Data: 2010-06-16 17:28:46
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Cze, 17:26, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:
    > ...jest ustalony taryfikator, odbierając PJ wyrażasz
    > zgodę na jego przestrzeganie i tyle. A jak coś Ci się nie podoba to się
    > musisz liczyć z kosztami:)

    hm... jak sie przestrzega taryfikator? ;)

    gdy ja odbieralem PJ taryfikatora nie bylo ;)

    WS

  • 152. Data: 2010-06-16 17:38:15
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-16 17:28, WS pisze:

    > hm... jak sie przestrzega taryfikator? ;)

    Płacisz tyle co tam jest napisane:)

    > gdy ja odbieralem PJ taryfikatora nie bylo ;)

    No to nie zdając PJ po jego wejściu wyraziłeś zgodę na "przestrzeganie":)

    A.

  • 153. Data: 2010-06-16 17:46:33
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-15 23:22, to pisze:

    > To prawda, bo na wsi wcale ich nie ma.

    Czyli wszystko oprócz warszawy to zabita dechami wiocha? Tylko w
    warszawie mogli na to wpaść.

  • 154. Data: 2010-06-16 17:52:09
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Było, ale przed nim stał bus (dostawczak, furgonetka). zatem zmienił pas
    > wcześniej.

    I wrocil na prawą stronę poprzez teleportację?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 155. Data: 2010-06-16 18:11:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Arek (G) pisze:

    > Wjechał na czerwonym świetle za sygnalizator,

    co akurat zabronione nie było jeśli skręcał...

    > przekroczył linię ciągłą.

    niekoniecznie... raczej ją ominął :)

    > I przejechał po pasach, gdzie piesi mieli zielone.

    czyli zrobił to samo, co by zrobił, by gdyby skręcał w prawo z prawego pasa.
    Jedynie pas startowy był ciut obok.

    > Owszem zupełnie nic
    > się nie stało.

    Nie, no coś tam się stało. Ale nie za wiele.

  • 156. Data: 2010-06-16 18:13:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Filip KK pisze:

    > Wiesz co by się stało gdyby ten stojący na prawym dostał zielone światło
    > i ruszył?

    To by się nic nie stało, bo zielone zapala się na dobrych kilka
    sekund po zgaśnięciu strzałki. A przecież ustaliliśmy że zielona
    strzałka się wciąż świeciła.

  • 157. Data: 2010-06-16 18:21:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Arek (G) pisze:

    > Przejechanie pieszego, kolizja z busem (który może również postanowił
    > skręcić w prawo, tylko czekał aż matka z trójką dzieci przejdzie przez
    > pasy). W sumie nic takiego przecież. Ważne, że przycwaniakował, szkoda,
    > że teraz tak mu rura zmiękła, jak odpowiednie służby, odpowiednio to
    > wyceniły.

    Kolega zatrzymał się na linii, więc widział, że nikt przejściem nie szedł.
    Założenie, że bus stoi bez powodu i będzie skręcał mimo że nie sygnalizuje?
    Równie dobrze można uznać, że dowolny pojazd w zasięgu wzroku może ruszyć
    w dowolną stronę w dowolnym momencie... paranoja jednak ma granice.

  • 158. Data: 2010-06-16 18:23:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 01:09:48 +0200, osobnik zwany Jakub
    > Witkowski wystukał:

    > widzisz, widzę takich cwaniaków coziennie. udają, że nie omijają korka,
    > nie wpychają się na chama itp. ale oni nie są burakami, oni są mądrzejsi
    > od innych

    A ja odróżniam "takich" co się wpychają na chama od takich, co jadą powiedzmy
    "nieszablonowo" lecz nikomu przy tym nie przeszkadzają.

  • 159. Data: 2010-06-16 18:30:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Pszemol pisze:

    > A jeśli autobus przepuszczał pieszych idących po pasach, których
    > koleś skręcający z lewego by nie zauważył?

    To jest nieuprawnine posądzenie. Zakładam, że skoro skręcał, to dokładnie
    widział, że jest pusto. Co oznacza minimalną prędkość bądź zatrzymanie się.

  • 160. Data: 2010-06-16 19:20:45
    Temat: Re: Skret wprawo na zielonej strza3ce
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Cze, 16:58, "Kub@" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak jak na autostradzie są znaki odnoszące się do pojazdów mechanicznych
    > mogących się tam poruszać, tak i sygnały kierunkowe odnoszą się do kierowców
    > mogących (przynajmniej potencjalnie) dany manewr wykonywać.

    Ciekawe podejscie...
    czyli mam rozumiec, ze konsekwentnie bedziesz twierdzil, ze np:

    1. ktos jedzie bez prawa jazdy (czyli nie moze sie poruszac), to nie
    obowiazuja go zadne znaki i moze byc tylko ukarany za brak PJ albo
    kategorii?

    2. motorower wjedzie na autostrade i bedzie tam. np. remont, linia
    ciagla i ograniczenie predkosci do 20km/h, to za przekroczenie tego
    ograniczenia, jazde po ciaglej... ukarac go nie mozna - tylko za wjazd
    na autostrade?

    WS