eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach › Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
  • Data: 2020-02-16 16:11:55
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-02-16 o 14:22, Cavallino pisze:
    > W dniu 16-02-2020 o 13:39, cef pisze:
    >> W dniu 2020-02-16 o 09:35, Cavallino pisze:

    >>> Bo na logikę, to taki postój na trybie Drive, jest równoznaczny z
    >>> postojem na wrzuconym biegu i wciśniętym sprzęgle w skrzyni manualnej
    >>> - a nikt tak nie robi przecież.
    >>
    >> Ja na logikę bym założył, że taki postój wykorzystuje inny tryb,
    >> a sprzęgło się uruchamia dopiero jak zdejmuje się nogę z hamulca.
    >
    > Tyle, że chciałbym tej nogi na hamulcu nie trzymać przez kilka minut.

    Kwestia przyzwyczajenia,
    D jest "najzdrowszy" dla skrzyni.
    Czasem jak wiem, że będzie znacznie więcej minut
    i chcialbym wykorzystać ten postój do innych celów,
    to przerzucam na P albo korzystam z przycisku Hold - coś tam.


    >> Skąd założenie, że ten postój w trybie Drive jest równoznaczny z takim
    >> jak opisałeś?
    >
    > To tylko założenie jak sam zauważyłeś.
    > Pytam bardziej, czy można bezkarnie przełączać na P lub N.

    Instrukcje tego nie polecają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: