    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skutery z wymiennymi akumulatorami
    Date: Mon, 9 Sep 2019 20:02:52 +0200

    On 2019-09-09 02:11, Zenek Kapelinder wrote:
    > A w Polsce to zanim dojdzie do samochodu z zakupami to musi wypic jedno piwo z tych
    co kupil. Ponad 11 litrow czystego alkoholu na leb nie bierze sie z powietrza. Za
    komuny bylo 4,5 litra i alkoholizm byl plaga narodowa a teraz wszyscy chlejacy piwsko
    sa dumni ze sa piwnymi alkoholikami. Nawet na grupie zwiazanej z motoryzacja co
    chwila jacys alkoholicy sie odzywaja bo limit za maly albo tak jak w tym temacie
    jedyne porownanie jakie sa w stanie zrobic to porownanie do alkoholu.

    No ale ... wierzysz, że hulajnogista albo taki jak ja na skuterze jadący
    po chodniku jest jakoś szczególnie niebezpieczny?