-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: t-1 <t...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skutki przerośniętej tolerancji kierowców
Date: Sun, 24 Mar 2019 19:26:38 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <q78i4v$j3o$1@node2.news.atman.pl>
References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q78fug$j84$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 82.177.147.41
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1553451999 19576 82.177.147.41 (24 Mar 2019 18:26:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Mar 2019 18:26:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.0
In-Reply-To: <q78fug$j84$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
X-Antivirus: AVG (VPS 190324-2, 2019-03-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2652955
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-24 o 18:49, Pszemol pisze:
.
>> Taki biegacz, biegnacy pod prąd, widzacy auto z naprzeciwka i mogący
>> zareagować, dodatkowo w kolorowej dobrze widocznej bluzie powoduje 0
>> zagrozenia dla kierowcy i bardzo niewielkie dla siebie.
A nawet, jak każda inna widoczna przeszkoda na drodze, poprawia
bezpieczeństwo ruchu, ze względu na wymuszenie ograniczenia prędkości.
A jak wiadomo, zbyt duża prędkość jest najczęstszą przyczyną tragedii w
ruchu kołowym.
Niebezpieczeństwo rozjechania biegacza nie jest żadnym zagrożeniem dla
kierowcy, mimo poważnych kłopotów w razie wypadku, oraz bardzo
niewielkim dla biegacza, gdyż co to dla durnia stracić zdrowie lub życie?
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.19 19:33 Tomasz Pyra
- 24.03.19 19:42 Jacek Maciejewski
- 24.03.19 19:58 Shrek
- 24.03.19 20:12 Shrek
- 24.03.19 21:42 Marek S
- 24.03.19 22:21 LEPEK
- 24.03.19 22:22 Shrek
- 24.03.19 23:29 Marek S
- 24.03.19 23:37 Marek S
- 24.03.19 23:59 Budzik
- 25.03.19 06:19 Shrek
- 25.03.19 07:35 cef
- 25.03.19 08:22 Mateusz Viste
- 25.03.19 08:31 Kris
- 25.03.19 08:37 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka