  • Data: 2018-11-05 15:06:03
    Temat: Re: Slave i2c blokuje magistralę....
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-05 o 14:55, Marek pisze:
    > Myślę o dodaniu transili na liniach 1W ale czy dać też na i2c? Akurat na
    > tych liniach i2c nie dawałem transili, uznałem że są krótkie (max 10cm
    > master-slave) i obejdzie się.

    Jeśli te 10cm to ścieżka na PCB nie ma potrzeby (zakładam dobrze
    zaprojektowaną PCB - ze świadomością, że każdemu sygnałowi przesyłanemu
    ścieżką towarzyszy prąd powrotny w GND).
    Jeśli te 10cm to kabelek łączący dwie płytki to trzeba się zastanowić
    jakie prądy (od zakłóceń) mogą tym kabelkiem przepływać i jakie mogą być
    tego skutki.
    P.G.