  • Data: 2019-09-14 13:03:59
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Grzegorz,

    Saturday, September 14, 2019, 11:03:13 AM, you wrote:

    > Był niedawno organizowany zlot grupy, zainteresowanie mizerne.

    To nie był zlot, tylko spotkanie Warszawiaków przy piwie. Zloty organizuje
    regularnie grono starych userów grupy pl.misc.samochody. Spotykamy się
    co roku, w czerwcu, w różnych, ciekawych turystycznie miejscach. Trwa
    4 dni. W dzień zwiedzamy, wieczorami gadamy.

    Sorry, ale jechać łącznie 700 km tylko po to, żeby przez godzinę czy
    dwie patrzeć na bandę żłopiących piwsko nerdów ;) - jestem na to za
    stary.

    Zlot można zorganizować - minimum 3-dniowy (2 noclegi). Jakiś weekend
    na łonie natury poza wysokim sezonem wakacyjnym.

    --
    Best regards,
    RoMan