    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <15tt0cbipblzt.1rbeudlvrlg9r$.dlg@40tude.net>
    <ppr085$lc6$1@node1.news.atman.pl>
    <izt9fnf2cxgq.15xci472gngco$.dlg@40tude.net>
    <pps14l$jh2$1@node1.news.atman.pl>
    <z0mb73acnefo.1x21r0wvo9gpj$.dlg@40tude.net>
    <ppsavv$9dq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ppt74d$3t9$1@node2.news.atman.pl>
    <118i5pc4bnhe7.18q5ve89yo9gj$.dlg@40tude.net>
    <5bc3290b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <z79p3y35qttf$.1wttp0z47yei3$.dlg@40tude.net>
    <5bc36152$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Date: Mon, 15 Oct 2018 11:06:51 +0200

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-14 o 14:18, J.F. pisze:

    >Kurwa!
    >Rżniesz głupa, czy naprawdę nie widzisz, że skoda zza zakrętu
    >wyjechała kilka sekund później, niż merc przejechał?

    Jakby wyjechala wczesniej, to kierowca moze by skrocil wyprzedzanie,
    moze przerwal, moze nie wyprzedzal.

    Zawsze jakis pojazd moze wyjechac, liczy sie widocznosc.
    Tu akurat w kamerce widac kawal pustej drogi ... co nie znaczy, ze tak
    samo widac z lewego pasa.

    >Może się pojawiać na pasie dla jadących z przeciwka za każdym razem,
    >kiedy jest linia ciągła. Mnie to nigdy nie będzie przeszkadzało.

    A wlasnie jakis posel postuluje, zeby na ciaglej mozna bylo rowery
    wyprzedzac ... i ja go popieram :-)

    J.