    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Słuchawka bluetooth do auta
    Date: Thu, 16 Apr 2015 11:51:46 +0200

    W dniu 2015-04-16 o 07:56, Kamil 'Model' pisze:

    > Mam, używam i poleciłem kilku osobom (są zadowoleni): Plantronics
    > Voyager Legend.
    > Używam jej nie tylko w aucie, ale w pracy (współpracuje bez problemu z
    > Microsoft Lync). Więc mam ją na uchu 9-10h na dobę. Ucho nie boli...

    Potwierdzam.
    Wygląda na dużą - i taka jest w rzeczywistości, jednak po kilku minutach
    już jest "przezroczysta". Możliwość sterowania głosem.

    Wcześniej używałem Motoroli H790. Też znakomite tłumienie otoczenia -
    rozmawiając w samochodzie, słuchający nie słyszał mojego głośno
    podkręconego radia. Jednak już ich nie ma w handlu :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam