-
X-Received: by 10.157.8.10 with SMTP id 10mr771181oty.16.1474653974925; Fri, 23 Sep
2016 11:06:14 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.8.10 with SMTP id 10mr771181oty.16.1474653974925; Fri, 23 Sep
2016 11:06:14 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!x192no3748721itb.0!news-out.google.com!w143ni10438itb.0!nn
tp.google.com!x192no3748711itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegr
oups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 23 Sep 2016 11:06:14 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <57e4ed77$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
References: <1tdn9izayopig.1q9cu9pwbyvh8$.dlg@40tude.net>
<57e4ed77$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Smar do przegubów
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 23 Sep 2016 18:06:14 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589034
[ ukryj nagłówki ]Po co wymieniac czesto smar skoro on nie pracuje. Przy duzych obciazeniach smar jest
wyciskany i elementy pracuja na sucho. W miejscach styku odksztalcaja sie i silnie
rozgrzewaja. Wysoka temperatura i duzy nacisk powoduje ze sa zgrzewane i zaraz zgrzew
jest rozrywany. Powoduje to zmiane ksztaltu wspolpracujacych elementow. A ze sa one
robione w tolerancjach jak dla lozysk to niewielkie zmiany ksztaltu powoduja ze
sprzeglo staje. Potrzebny jest smar do lozysk tocznych silnie obciazonych. Nie jest
wykluczone ze odpowiedni bylby smar inny niz z przerobki ropy. Oliwa i oleje
wyciskane z nasion czesto maja lepsze wlasnosci smarne od mineralnych. Wada ich jest
ze wlasnosci smarne szybko im sie koncza. Moze istnieja smary robione na bazie olejow
roslinnych.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.16 21:28 Czarek
- 23.09.16 22:43 ToMasz
- 24.09.16 00:33 Zenek Kapelinder
- 24.09.16 01:09 Tomasz Pyra
- 24.09.16 21:22 janusz_k
- 24.09.16 22:09 Maciek
- 24.09.16 22:20 Zenek Kapelinder
- 24.09.16 23:11 ToMasz
- 25.09.16 01:01 Tomasz Pyra
- 25.09.16 10:01 ToMasz
- 26.09.16 09:26 p...@g...com
- 26.09.16 14:01 J.F.
- 26.09.16 22:35 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=