    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smar do przegubów
    Date: Fri, 23 Sep 2016 22:43:51 +0200

    > No i szukam rozwiązania.

    1. porzuć normalne rozwiązania, stosuj inne, do każdego przegubu
    (prawego i lewego) inna substancja, i sprawdzaj który dłużej pożyje.
    2. ja bym proponował jak najrzadszy smar jaki dostaniesz. tak czy owak
    siła odśrodkowa go wyciśnie na zewnątrz, ale rzadki przynajmniej będzie
    mógł wrócić. może zastosuj olej ze skrzyni biegów, ale taki gęsty jak miód.
    3. mam resztkę smaru, jego jest trudno opisać, bo jest zupełnie nie
    podobny do łt ani do tej szarej mazi z przegubów. Jak go ściśniesz
    pomiędzy dwoma palcami i rozłączysz je, smar wytworzy "ciągutki" jakbyś
    rozrywał ser na pizzy albo bawił się butaprenem. Sęk w tym, że mam go
    resztkę, nie mam opakowania, smar jest biały i pochodzi z kanady. Po co
    wogóle gadam o nim. ja na codzień widuje łożyska typu luźny kosz kulek.
    Smar łt gdzieś tam zawsze siedzi, pomiędzy kulkami i tyle. Tak jest od
    zawsze i przyzwyczailiśmy się że tak ma być. natomiast ten biały, z
    kanady, tak oblepia kosz i kulki, jakby jakaś farba olejna. Jeśli
    konwencjonalne metody zawodzą, to może popytaj wytwórców o smar który
    pozostawia "ciągutki"?
    ToMasz