  • Data: 2018-11-26 22:36:32
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5bfaf277$0$491$65785112@news.neostrada.pl...

    > Musisz zainicjować połączenie z poziomu XP (BT w telefonie musi
    > być widoczny) Oczywiście, jeśli nie masz żadnego menadżera
    > w XP do obsługi BT to musisz najpierw go zainstalować.

    To jest bardzo prawdopodobne, bo przypominam sobie.
    że gdy rozwijałem menu po kliknięciu na trayu na ikonce BT
    kiedyś na komputerze stacjonarnym wyglądało to inaczej
    niż wygląda teraz w przypadku laptopa.
    Czy możesz napisać co konkretnie powinienem zainstalować
    na XP?
    Wracam do wariantu z BT. Z WiFi się nie udało, a dla mnie
    ważne jest żeby to działało, nawet jeśli BT jest staromodny
    w stosunku do WiFi.

    Pzdr.
    Robot