    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Date: Thu, 7 Dec 2017 12:24:01 +0100
    <p08qd2$bbp$1@node1.news.atman.pl> <p...@m...org>
    <p08u2a$59o$1@node2.news.atman.pl> <8hcq7r09njvo$.dlg@myjk.org>
    <p0911q$8ag$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@4...com>
    <p091fh$8lo$2@node2.news.atman.pl>
    <g...@4...com>
    <p09j9u$470$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@4...com>
    <p09mcb$759$2@node1.news.atman.pl>
    <5a2922f0$0$660$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 12:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > No normalnie - jak komus na autostradzie wjezdzaja w zadek to znaczy ze
    > zajechal droge :-)
    >
    > Jesli mi sie wydaje, to po prostu przyjales złą sytuacje - mowa wyraznie
    > o zajechaniu drogi.

    Nic nie przyjmowałem, to ty bierzesz udział w dyskusji, nie zadając
    sobie trudu jej przeczytania.

    Zaczęło się od kategorycznego stwierdzenia, że Przemka Jędrzejczaka, że
    rzekomo w Niemczech - jeśli po zmianie pasa minęło ponad 3 sekundy, i
    ktoś wjechał w tyłek tego, kto zmieniał pas, to jest współwina.

    Z czego należy wyciągnąć wniosek, że jeśli najechanie nastąpiłoby po
    minucie po zmianie pasa, to też byłaby współwina.

    I tylko do tego się odnosiłem. Jeśli bowiem ktoś nie umie dyskutować i
    wyrażać się konkretnie, to tylko marnuje nasz czas.

    > W tej sytuacji to zasadniczo zajezdzajacy jest winny, a nie ten
    > wjezdzajacy w zadek.

    W jakiej sytuacji? Ja nie dyskutuje o sprawie Doriana Tomasiaka.

    > ... ale w Niemczech jak widac poszli dalej, i jesli przyjeli zasade, ze
    > jesli zajezdzajacy pozostawil wiecej niz 3s na reakcje, to i wjezdzajacy
    > ponosi czesc winy.

    Czyli jeśli zostawię minutę na reakcję, to też jestem współwinny.

    --
    Liwiusz