  • Data: 2017-12-07 15:58:55
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Jedzie ktos 130 i zjezdza na lewy pas. Lewym pasem jade ja, a on zjezdza tuz przede
    mnie. Jakbym ja jechal 130, to by do zadnego wypadku nie doszlo, bo "tuz" to
    wystarczajaco duzo miejsca. Ale ja jechalem 170 i doszlo. I kto tu jest winny i w
    jakim % ?

    sad rozstrzygnie ale chyba nie sugerujesz ze Bora jechala 130 km/h ?

    --No i co mi po moim uwazaniu przyjdzie, jak mi baba przed zderzak wyjedzie ?

    przy 130 mozesz zareagowac a przy 200 krzykniesz o kurwa i koniec bajki :-)