-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<p08p23$a4m$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<p08qd2$bbp$1@node1.news.atman.pl> <p...@m...org>
<p08u2a$59o$1@node2.news.atman.pl> <8hcq7r09njvo$.dlg@myjk.org>
<p0911q$8ag$1@node2.news.atman.pl>
<b...@4...com>
<p091fh$8lo$2@node2.news.atman.pl>
<g...@4...com>
<p09j9u$470$1@node1.news.atman.pl>
<6...@4...com>
<p09mcb$759$2@node1.news.atman.pl>
<5a2922f0$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
In-Reply-To: <1...@g...com>
Subject: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
Date: Thu, 7 Dec 2017 14:23:15 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 47
Message-ID: <5a2940c4$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.139.183
X-Trace: 1512652996 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5158 83.26.139.183:49542
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 706421472
X-Received-Bytes: 3670
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620354
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1440fb89-6553-49f8-8871-0b30348d976d@go
oglegroups.com...
>--Wiec to musi miec cos wspolnego z innym rzekomym przepisem, ze 130
>jest zalecana predkoscia, i wiecej to juz na wlasne ryzyko.
>to nie jest rzekomy przepis tylko obowiazujaca regulacja prawna :-)
>https://de.wikipedia.org/wiki/Richtgeschwindigkeit#
Rechtsprechung_zur_Missachtung_der_Richtgeschwindigk
eit
>Der Bundesgerichtshof stellte 1992 fest: ,,wer schneller als 130 km/h
>fährt, vergrößert in haftungsrelevanter Weise die Gefahr, daß sich
>ein anderer Verkehrsteilnehmer auf >diese Fahrweise nicht einstellt,
>insbesondere die Geschwindigkeit unterschätzt."
>upraszczajac:
>mozesz przekroczyc bezkarnie 130 km/h ale w razie wypadku ponosisz
>konsekwencje ktore z tego wynikly
Nie za bardzo uprosciles ?
tam cos pisze o zwiekszeniu odpowiedzialnosci.
>przykladowo (uproszczenie) uzyjmy jeszcze raz znanej niemieckiej
>stopy :-)
>Fußamputation am Unfallort 75.000 EUR LG Bielefeld, 2005
>lecisz 200 koles wjezdza pod maske i kabuum traci w wypadku obie
>stopy, biegly wylicza ze przy 130 km/h stracilby tylko 1 stope wiec
>druga idzie na twoje konto
To jedno, ale co bedzie, jak koles jedzie 130, biegly twierdzi ze
gdyby ten z tylu jechal 130, to by do wypadku nie doszlo wcale, wiec
obie strony ida na twoje konto ?
Troche mi sie to kloci z "nie ma limitu predkosci" :-)
Patrzac na niemieckie autostrady - nie przejmuja sie tym bardzo.
>--No i reagowac w tej sytuacji trzeba szybko ... ale tu sie zgadzam,
>ze
>jak sie jezdzi 200, to trzeba byc uwaznym i szybko reagowac ... albo
>zwolnic :-)
>przy 2 promilach ? to byl lot kamikadze kto pojawi sie na celowniku
>ten trup
No coz, jesli naprawde jechal 200 ... chwile wczesniej ruszyl, czy byl
jednak na tyle przytomny, ze ile tam wczesniejszych kilometrow
przejechal bez zabicia sie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.17 15:07 p...@g...com
- 07.12.17 15:32 J.F.
- 07.12.17 15:58 p...@g...com
- 07.12.17 16:45 J.F.
- 08.12.17 01:53 Marcin Debowski
- 08.12.17 09:31 p...@g...com
- 08.12.17 11:00 J.F.
- 08.12.17 11:24 p...@g...com
- 08.12.17 12:11 J.F.
- 08.12.17 16:38 p...@g...com
- 08.12.17 16:51 J.F.
- 08.12.17 17:01 p...@g...com
- 08.12.17 18:01 J.F.
- 08.12.17 19:13 p...@g...com
- 06.09.18 10:35 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=