-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Smród z klimy.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <57c1591a$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<57c1dc12$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 28 Aug 2016 11:24:32 +0200
Message-ID: <j...@m...org>
Lines: 25
NNTP-Posting-Host: 79.185.173.250
X-Trace: 1472376215 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 79.185.173.250:20724
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587540
[ ukryj nagłówki ]Sat, 27 Aug 2016 20:29:31 +0200, Jarek
> Co robić?
Ogólnie smrodek najcześciej bierze się właśnie z zarośniętego odpływu (ew.
tacki). W drugiej kolejności z zarośniętego parownika -- ale żeby parownik
zarósł, to trzeba jeździć notorycznie bez filtra.
Generalnie zalanie parownika, a przez to siłą rzeczy tacki i odpływu,
jakimś preparatem do odgrzybiania, powinno przynieść ulgę. Ważne tylko, aby
lać to na parownik (a nie jak niektórzy, psikać do pierwszego lepszego
kanału) oraz nie przesadzić z ilością, żeby się z tacki do kanału nie
przelało (bo wtedy będzie masakra). Jeśli odpływ jest faktycznie
zarośnięty, trzeba traktować wielokrotnie małymi dawkami.
BTW Moja Mazda ma już 8 lat i nic nie śmierdzi (a czyszczenia gruntownego,
poza co rocznym sprayowaniem powietrza preparatem FORTE, nie
przeprowadzałem). Natomiast w Skodzie śmierdziało mniej lub bardziej
praktycznie od nowości, szczególnie mocno i długo jak ją na upale pod
chmurką zostawiłem. Widać to kwestia konstrukcji -- o czym pisałem już
wielokrotnie na grupie.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.16 11:30 Myjk
- 28.08.16 12:06 cef
- 28.08.16 18:25 z
- 30.08.16 09:56 Myjk
- 30.08.16 10:28 Trybun
- 30.08.16 10:30 Trybun
- 30.08.16 10:31 Trybun
- 30.08.16 12:07 z
- 30.08.16 12:11 z
- 30.08.16 15:38 Miroo
- 30.08.16 23:20 Tomasz Pyra
- 31.08.16 13:54 Adam
- 31.08.16 15:40 Wiesiaczek
- 31.08.16 17:02 Uncle Pete
- 31.08.16 17:11 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=