  • Data: 2020-05-25 22:37:54
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2020 o 11:56, cef pisze:

    > Nawet jeśli tam nie wdać, to tak założyłem, bo przecież gdyby patrzył,
    > to by się
    > nie zderzył z pojazdem.

    Patrzył, widzał zatrzymujace się pojazdy a za nich nadjechał z
    prędkością autostradową krystek.

    > I nie rozumiem dlaczego to miało by być przypisywanie winy?
    > Winny jest zgodnie z przepisami kierowca.

    No ale gdyby pieszy miał dłuższą spódniczkę to by go samochód nie zgwałcił?

    > Patrze przez pryzmat swoich zachowań.
    > Może mam większy margines.

    Jeszcze raz - twierdzisz, że na filmiku widać, że się nie rozejrzał -
    jak widać jak cały pieszy ma kilka piksli?

    > Jakoś oceniam - pod koła nie wchodzę.

    Bo nie trafiłeś na debila jadącego z prędkością autostradową.

    > Może jednak przechodzę szybciej niż te 3,5 sek.

    Przebiegasz?

    --
    Shrek