    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5ecb993e$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecc2bc7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecca12c$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd6d42$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd7d96$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ece5386$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ece7f4c$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ed134b8$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ed14e11$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ed15292$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 29 May 2020 20:51:36 +0200

    W dniu 2020-05-29 o 20:21, Shrek pisze:

    > Szczerze - bo pierdolisz (inaczej ciężko to określić) od rzeczy, że
    > krystki latające po 140 slalomem po mieście nie są problemem pod
    > warunkiem, że piesi choć trochę uważają.

    Nie wiem gdzie to wyczytałeś.
    Nie pochwalam jeżdżenia po mieście z prędkością 140km/h.
    Warunek poświęcenia odrobiny uwagi przez pieszego przy przechodzeniu
    przez jezdnię dotyczy też sytuacji gdy samochód porusza się 30km/h.

    > Normalnie - większość kierowców uważa, że latanie 140 po mieście nie
    > jest normalne i nie lata.

    Czyli chodzi o przeciętny ruch i sytuację.

    > Nie do końca. Jak ktoś jedzie sidemdziesiąt i nie jest pojebany na
    > umyśle, to jakieś 70 metrów powinno starczyć, bo tyle wynosi leniwe
    > hamowanie z tej prędkości.

    Czyli znowu przeciętnie.

    > Dodaj tylko dla jasności, że mówimy o przypadku śledzenia węża 140km/h i
    > omijania pojazdy który się zatrzymał w celu przepuszczenia pieszych. I
    > dalej byś miał rację, bo uważać warto zawsze, ale ty dodatkowo
    > twierdzisz, że to wystarczyłoby do unikniecia tego wypadku. Otóż
    > prawdopodobnie by nie wystarczyła

    Może tak, może nie.

    a nawet jeśli to nie można od
    > pieszego wuymagać czyniania absurdalnych założeń. Natomiast na 100%
    > wystarczyłoby żeby krystek nie omijał na przejściu i tyle w temacie.

    Ale ja jestem akurat za eliminowaniem 100% z ruchu drogowego wariatów,
    którzy omijają na przejściu nie tylko jak pomykają 140 i w tym wątku
    nigdy nie twierdziłem inaczej.
    Natomiast właśnie takie zachowania jako pieszy przewiduję.
    Nigdy nie wychodzę zza trawaju czy autobusu bez sprawdzenia (a jako
    kierowca spodziewam się tam pieszego) a na przejściu jako pieszy zawsze
    patrzę czy nie pomyka jakiś debil, który się zgapił albo nie ma zwyczaju
    się zatrzymywać.
    Jeśli uważasz, że takie minimum ostrożności, które jako pieszy zakładam,
    jest absurdalne,
    to informuję Cię, że nie zamierzam z tego rezygnować.

    > a przypisano mi zapierdalanie, sugerowanie
    >
    > I nie dostaniesz.

    Jak widać przypisałeś mi wiele rzeczy, których nie napisałem,
    jednym słowem dokonałeś pomówienia.
    Gdybyś przeprosił, to bym się zdziwił.