-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!78.46.58.241.
MISMATCH!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer03.a
ms4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Sokratesa cd (2)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5ec818a4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5eca2ffd$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5eca492a$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecaabd9$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecadd2c$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5ecb9469$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<20200525115141.3c163a4c@mateusz>
<5ecb993e$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecc2bc7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecca12c$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecd6d42$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<5ecd7d96$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<5ece5386$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5ece7f4c$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5ed134b8$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed14e11$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed15292$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Fri, 29 May 2020 20:51:36 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.8.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5ed15292$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 77
Message-ID: <5ed159b7$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1590778295 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 551 80.53.118.49:57101
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5034
X-Received-Body-CRC: 534565616
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2678909
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-05-29 o 20:21, Shrek pisze:
> W dniu 29.05.2020 o 20:01, cef pisze:
>
>>> A po co takie marne żyje? Pożytku nie ma z tego żadnego a uważać
>>> trzeba. Pewnie jeszcze emeryturę albo niedoczekanie rentę darmozjad
>>> podbiera! Praw fizyki nie zmienisz - jak ktoś nie umie zacnie
>>> spierdalać przed samochodami, to niech zdycha!
>>
>> Ale po co takie złośliwości?
>
> Szczerze - bo pierdolisz (inaczej ciężko to określić) od rzeczy, że
> krystki latające po 140 slalomem po mieście nie są problemem pod
> warunkiem, że piesi choć trochę uważają.
Nie wiem gdzie to wyczytałeś.
Nie pochwalam jeżdżenia po mieście z prędkością 140km/h.
Warunek poświęcenia odrobiny uwagi przez pieszego przy przechodzeniu
przez jezdnię dotyczy też sytuacji gdy samochód porusza się 30km/h.
>> Przecież rozważałem przeciętnego przechodnia.
>> A jak radzą sobie nieprzeciętni obecnie?
>
> Normalnie - większość kierowców uważa, że latanie 140 po mieście nie
> jest normalne i nie lata.
Czyli chodzi o przeciętny ruch i sytuację.
>> Przecież jak poruszają się wolno, to zgodnie z Twoimi wyliczeniami nawet
>> przy samochodzie poruszającym się 50km/h oni potrzebują kilkanaście
>> sekund i kilkaset metrów wolnej przestrzeni.
>
> Nie do końca. Jak ktoś jedzie sidemdziesiąt i nie jest pojebany na
> umyśle, to jakieś 70 metrów powinno starczyć, bo tyle wynosi leniwe
> hamowanie z tej prędkości.
Czyli znowu przeciętnie.
>> Jestem nieco zdegustowany. Napisałem jedynie, że warto, żeby pieszy
>> zadbał sam o siebie,
>
> Dodaj tylko dla jasności, że mówimy o przypadku śledzenia węża 140km/h i
> omijania pojazdy który się zatrzymał w celu przepuszczenia pieszych. I
> dalej byś miał rację, bo uważać warto zawsze, ale ty dodatkowo
> twierdzisz, że to wystarczyłoby do unikniecia tego wypadku. Otóż
> prawdopodobnie by nie wystarczyła
Może tak, może nie.
a nawet jeśli to nie można od
> pieszego wuymagać czyniania absurdalnych założeń. Natomiast na 100%
> wystarczyłoby żeby krystek nie omijał na przejściu i tyle w temacie.
Ale ja jestem akurat za eliminowaniem 100% z ruchu drogowego wariatów,
którzy omijają na przejściu nie tylko jak pomykają 140 i w tym wątku
nigdy nie twierdziłem inaczej.
Natomiast właśnie takie zachowania jako pieszy przewiduję.
Nigdy nie wychodzę zza trawaju czy autobusu bez sprawdzenia (a jako
kierowca spodziewam się tam pieszego) a na przejściu jako pieszy zawsze
patrzę czy nie pomyka jakiś debil, który się zgapił albo nie ma zwyczaju
się zatrzymywać.
Jeśli uważasz, że takie minimum ostrożności, które jako pieszy zakładam,
jest absurdalne,
to informuję Cię, że nie zamierzam z tego rezygnować.
> a przypisano mi zapierdalanie, sugerowanie
>> współudziału pieszych w takich wypadkach, a teraz jeszcze lekceważenie
>> starszych czy niepełnosprawnych.
>> Nie oczekuję przeprosin.
>
> I nie dostaniesz.
Jak widać przypisałeś mi wiele rzeczy, których nie napisałem,
jednym słowem dokonałeś pomówienia.
Gdybyś przeprosił, to bym się zdziwił.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.20 21:16 Shrek
- 29.05.20 22:54 cef
- 29.05.20 23:50 cef
- 30.05.20 06:45 ąćęłńóśźż
- 30.05.20 06:59 Budzik
- 30.05.20 08:42 cef
- 30.05.20 08:47 Shrek
- 30.05.20 08:52 cef
- 30.05.20 11:59 Budzik
- 30.05.20 12:35 cef
- 30.05.20 13:32 ąćęłńóśźż
- 30.05.20 16:32 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=