  • 11. Data: 2016-03-15 17:49:08
    Temat: Re: Sonda2 - może być :)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 15 Mar 2016 16:57:20 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Kiedyś coś mnie podkusiło żeby obejrzeć program z VoD TVP.
    > Nawet zapłaciłem za to kilka złotych. Ale jak przyszło do tzw.
    > konsumpcji treści, to się okazało, że trzeba na komputerze

    Najlepsza pod tym kątem jest ipla bo oni hostują wszystko w zwykłych
    plikach mp4 dostępnych po http. Wystarczy wydłubać z jsow link do
    pliku i można oglądać byle czym.

    > Podobnie jest z słuchaniem Polskiego Radia on-line.

    mplayer daje radę,trzeba tylko wydłubać bezpośrednie linki do
    strumienia

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-03-15 17:57:30
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > konsumpcji treści, to się okazało, że trzeba na komputerze
    > instalowac jakieś paskudztwa, o których nawet autorzy
    > pisali, że to do niczego już się nie nadaje i nie zamierzają
    > więcej tego oferować. Szkoda mi było czasu na takie głupoty,

    Silverlight. Wygląda na to, że już z niego zrezygnowali, albo
    przynajmniej część treści jest dostępna w normalny sposób. Świadczy o
    tym fakt, że "Sondę" da się obejrzeć na tablecie z Androidem, a na
    komputerze wtyczka do ściągania wideo widzi tam zwykły plik mp4.
    Aha, za "Sondę" nie trzeba płacić.

    > takiego. Podobnie jest z słuchaniem Polskiego Radia on-line.

    Mnie trochę drażni to, że ostatnio coś namieszali z archiwalnymi
    audycjami. Kiedyś dało się bez problemu wydłubać URL do pliku i ściągnąć
    go na dysk, w celu odsłuchania np. na jakimś przenośnym odtwarzaczu.
    Teraz widzę tam jakiegoś dziwnego, webowego playera...

    > Więc z tym "z dostępnością nie będzie problemu", to ja bym
    > nie przesadał. Ale też nie zależy mi na tym ani trochę.

    Akurat w przypadku "Sondy" nie ma problemu.

  • 13. Data: 2016-03-16 00:44:58
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Najlepsza pod tym kątem jest ipla bo oni hostują wszystko w zwykłych
    > plikach mp4 dostępnych po http. Wystarczy wydłubać z jsow link do pliku i
    > można oglądać byle czym.

    Z jednej strony az sie prosi o napisanie plugina do serwera DLNA,
    z drugiej zas: "nigdy wiecej TV Panasonica".

  • 14. Data: 2016-03-16 05:50:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 15.03.2016 08:55, Marek wrote:
    > A teraz minus programu: późna pora. Jeśli to ma być program kierowany
    > dla młodzieży lub osób pracujących,
    > który ma inspirować do wymyślania wynalazków, to powinien być emitowany
    > wcześniej, chociażby po
    > po Teleexpresie (kiedyś z tego co pamiętam tak było, a może przed).
    > Młodzież musi się wyspać do szkoły,
    > a pracujący do pracy, więc nie za bardzo pasuje taka pora, kiedy umysł
    > już przysypia...

    Młodzież, (czyli <40 ;-)) ogląda w internecie.
    Żeby tylko VOD TVP nie miał okazjonalnej czkawki.

    pzdr
    bartekltg

  • 15. Data: 2016-03-16 06:00:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 15.03.2016 16:57, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >
    > Więc z tym "z dostępnością nie będzie problemu", to ja bym
    > nie przesadał. Ale też nie zależy mi na tym ani trochę.

    Kiedyś był sirverligth (czy jakkolwiek ten potworek się nazywał).
    Wczoraj obejrzałem z ubuntu, więc chyba przeszli na coś bardziej
    ludzkiego.

    Ale ściągnąć nie pozwolą, wtyczka do ściągania widzi kilkadziesiąt
    plików po 0.01 albo 2 MB.

    pzdr
    batekltg

  • 16. Data: 2016-03-16 08:59:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Wstawki z Kamińskim i Kurkiem oraz dyskusje z gośćmi - dobry pomysł.

    Są jedynie listkiem figowym do tej żenującej krzyżówki Galileo z
    Teleexpressem.

    >Wkurzają mnie tylko osobiście wskakujące napisy z jakimiś komentarzami.

    To jest guanina arcydebilizm wciskanej na silę "telewizji interaktywnej",
    bardzo dobrze działa w szkle kontaktowym, ale w Sondzie po jaki wuj?

    Ponadto osłabiają mnie te zachwyty ludzików, którym wystarczy dać w tytule
    Sonda by byli zadowoleni i warczeli na tych, którzy widzą rzeczywistość taką
    jaka ona jest.

  • 17. Data: 2016-03-16 09:45:52
    Temat: Re: Sonda2 - może być :) [OT]
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-16 o 08:59, Ghost pisze:

    > Ponadto osłabiają mnie te zachwyty ludzików, którym wystarczy dać w
    > tytule Sonda by byli zadowoleni i warczeli na tych, którzy widzą
    > rzeczywistość taką jaka ona jest.

    zobacz ilu jest takich, co widząc dwie zbite ze sobą deski warczą na
    tych, którzy widzą rzeczywistość taką jaka ona jest :)

    jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić :)

    a.

  • 18. Data: 2016-03-16 09:58:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Mar 2016 00:44:58 +0100, "jakson" <j...@e...org>
    wrote:
    > Z jednej strony az sie prosi o napisanie plugina do serwera DLNA,
    > z drugiej zas: "nigdy wiecej TV Panasonica".

    DLNA ti kolejny pomysł z czapy, nie wiem po co to wymyslono.
    Jak tv ma przeglądarkę zgodna z html5 (a jak nowy to powinien mieć)
    to na domowym serwerku robisz prosta strone html obodowując taki url
    w tagach video i otwierasz tą stronę w przeglądarce.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2016-03-16 10:19:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-16 o 09:58, Marek pisze:

> [...]
    > na domowym serwerku robisz prosta strone html obodowując taki url w
    > tagach video i otwierasz tą stronę w przeglądarce.

    A czy wtedy np. możesz mieć klasyfikację materiałów? Czy możesz
    kontynuować oglądanie od ostatniego momentu?

    Protokół DLNA ma dużo niegłupich "rozkazów". To nie tylko strumieniowanie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-03-16 10:27:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan bartekltg napisał:

> [...]
    > ludzkiego.
    >
    > Ale ściągnąć nie pozwolą, wtyczka do ściągania widzi kilkadziesiąt

    A czy ktoś wie dlaczego oni to tak robią? Wszędzie jest normalnie,
    a tu inaczej, więc ktoś musiał w to włożyć konkretną pracę (a kto
    inny konkretne pieniądze). Badał to ktoś, jakiś psychiatra (biegły
    rewident, prokurator)?

    --
    Jarek