    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Fri, 21 Oct 2016 13:42:48 +0200

    W dniu 21.10.2016 o 13:04, Bolko pisze:

    > I tak jest od zawsze jak jeżdzę w taki sposób, w zimie trochę wiecej
    >
    > I wchodzę teraz na autocentrum.pl
    >
    > http://www.autocentrum.pl/spalanie/seat/cordoba/i/se
    dan/silnik-benzynowy-1.4-i-60km-1994-1999/

    Ciesz się, że nie masz disla - tam to wógole prawie nic nie palą, a
    niektórzy to muszą odlewać po dłuższej trasie bo przez korek paliwo
    wycieka;)

    Ogólnie jak nie masz kapeluszniczego stylu jazdy to 2 litry więcej niż
    "ludziom w internetach" pali to norma.

    Na przykład mój Accord w mieście pali 14. Dużo. Kolega twierdzi, że
    bardzo dużo - na pewno zepsuty - jego Leon palił w mieście max 7. Tylko:

    Mój ma 136 koni jego 105,
    Mój jeździł zwykle w 2-5 osób, on sam,
    Mój jeżdził w mieście w Warszawie, jego w Skierniewicach (a w zasadzie pod:)
    Mój palił LPG jego PB itd.

    Więc niby palił 2 razy więcej, ale jak się dokładnie przyjrzeć to
    prównanie o kant dupy;)

    I właśnie te internetowe spalania są tyle warte.

    Shrek