  • Data: 2017-01-13 09:06:45
    Temat: Re: Spalanie a masa samochodu
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 15:26:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >Ale ja nie mówię tutaj o autobusie miejskim.
    >Tylko o takim gdzie
    > najpierw ma pięć przystanków gdzie zbiera ludzi
    >potem 100 km
    >i znowu pięć przystanków.
    >A ciężarówka jeśli nie jedzie autostradą to też musi się co jakiś czas
    >zatrzymać ze względu na panujące warunki ruchu

    No i się zgadza - przy w miarę stabilnej jezdzie (a taka jest na dluzszych
    trasach) coraz wiecej maja do powiedzenia opory ruchu, a coraz mniej sama
    masa. Dodatkowo różnice mas autobus wyrównuje przy tych cyrklowania co
    100km.