    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Spaliłem płyte spalonym procesorem?
    Date: Thu, 29 Sep 2016 12:25:34 +0200

    W dniu 2016-09-29 o 11:03, m7marek pisze:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście, że chodziło o płytę pod procesor Intela, bo jak do tej pory
    > nigdy na stacjonarce nie miałem kontaktu z Intelem, prewde powiedziawszy
    > nie bardzo orientuję się w różnicach procesorów Intela i chipsetów pod
    > nie, trzeba będzie wziąć się za lekturę. Czyli jednak płyty pod intela
    > umożliwiają pewne dostrajanie?

    Są płyty dla graczy, płyty dual-bios, płyty, w których w trakcie pracy
    możesz zmieniać częstotliwość i napięcie.
    Szukaj m.in. wśród Asusów, Gigabyte, MSI.
    Nie mam dużego doświadczenia w tym temacie, bo składam sprzęty
    praktycznie tylko dla firm, pod bazy danych, pod muzykę, pod grafikę.

    > Ale najpierw muszę jeszcze sprawdzić co zostało sprawne po tej akcji...

    Może głupie pytanie: nie masz możliwości dochodzenia zwrotu poniesionych
    kosztów? Mam na myśli i procesor, i Twoją uszkodzoną płytę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam