eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprzedać grata w całości czy na części? › Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
  • X-Received: by 10.140.102.104 with SMTP id v95mr2309qge.6.1406458846589; Sun, 27 Jul
    2014 04:00:46 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.102.104 with SMTP id v95mr2309qge.6.1406458846589; Sun, 27 Jul
    2014 04:00:46 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!v10no2805212qac.1!news-out.g
    oogle.com!j6ni17574qas.0!nntp.google.com!j15no2871537qaq.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 27 Jul 2014 04:00:46 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.49.175;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 5.173.49.175
    References: <g...@n...chmurka.net> <lqod8j$3u8$1@speranza.aioe.org>
    <lqotk3$uk6$1@dont-email.me> <53d0060f$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lqup6s$7p3$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lr0ptm$vs9$6@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lr16s9$93c$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <X...@l...net>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <1...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 27 Jul 2014 11:00:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540024
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 27 lipca 2014 12:45:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 27 Jul 2014 03:35:52 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > napisaďż˝(a):
    >
    > > A co mo�na odpisa� pierdolni�temu ekologowi. On nie ma �adnych
    >
    > > argument�w a si� udziela. `W samochodzie praktycznie nie istniej�
    >
    > > substancje mog�ce zaszkodzi� �rodowisku je�li przestrzega�
    >
    > > elementarnych zasad jego ochrony. Nie popieram wylewania starego
    >
    > > oleju do rzeki. Ale do kanalizacji jak na ko�cu jest oczyszczalnia
    >
    > > �ciek�w mo�na. Bo w �ciekach p�yn�cych kanalizacj� jest sporo
    >
    > > t�ustych zanieczyszcze�. Z punktu pracy oczyszczalni nie ma
    >
    > > znaczenia czy olej jest po sma�eniu schabowych czy stary silnikowy.
    >
    > > Obydwa zanieczyszczenia s� dla oczyszczalni po��dane.
    >
    >
    >
    > Ironia czy przekonanie ?
    >
    > Olej po schabowym (ja tam na smalcu) jest znaczaco inny niz silnikowy.
    >
    >
    >
    > A przeciez w samochodzie rozne plyny - glikol, metanol (ponoc unia
    >
    > zakazala), kwas siarkowy.
    >
    >
    >
    > Poza tym kanalizacje mamy dwie - toaletowa i deszczowa.
    >
    > Na koncu deszczowej nie ma oczyszczalni.
    >
    > A ty gdzie proponujesz wylac ?
    >
    >
    >
    > J.

    Metanol jest cieczą lotną na dodatek doskonale mieszającą się z woda. Metanol można
    by wylać do ogródka i odparuje. w kanalizacji się zmiesza z wodą i będzie niegroźny,
    ubije trochę bakterii. Można by jak by w samochodzie występował. Czym według Ciebie
    różni się z punktu widzenia oczyszczalnio a docelowo elektrowni olej silnikowy od
    oleju rzepakowego albo smalcu po smażeniu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: