eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
  • Data: 2016-05-12 12:37:08
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." news:5731c7b8$0$644$65785112@news.neostrada.pl

    > Tak czy inaczej - przy "dobrym internecie" jakosc polaczenia jest podobnie
    > dobra a opoznienia praktycznie niezauwazalne.
    > Ale w dowolnym momencie moze sie popsuc :-)

    Ale jak się ma taki telefon z UPC do internetu? Zakładam, że są to
    niezależne od siebie "Strumienie" i że zapchanie na max obu kanałów w necie
    up/down nie wpływa kompletnie na to jak działa telefon, bo to przecież nie
    program z poziomu PC-ta jest tym VoIp telefonem, tylko niezależne dedykowane
    gniazdo RJ z modemu kablowego i odbywa się to sprzętowo na poziomie modemu.
    Nie natknąłem się na techniczny opis tego czego więc przypuszczam jak to
    może działać.