  • Data: 2016-10-17 12:23:51
    Temat: Re: Sterowanie otwórz/zamknij za pomocą jednego przycisku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >Klient chce tanio za wszelką cenę, bez patrzenia na jakość.

    W zaleznosci od warunkow - moze np ktos klienta uswiadomil, ze
    przyjdzie zima, bariera sie zaszroni i bez przetarcia sie nie zamknie.

    >Niestety nikt nie myśli o bezpieczeństwie przed wypadkiem.

    Ale tez dziecko sie powinno w takich okolicach znajdowac.
    A moze nie ma malych dzieci ... a potem zgniecie wnuka :-)

    Jeden przypadek na caly kraj, to niekoniecznie powod, aby wszyscy
    swoje ulepszali.

    Za to porysowany lakier na samochodzie juz jest powodem :-)

    J.